Δημοσιεύθηκε πριν πάνω από 2 χρόνια

Η SingularLogic στηρίζοντας πάντα έμπρακτα τους νέους, φοιτητές και απόφοιτους, συμμετέχει για 3η συνεχόμενη χρονιά στον θεσμό του “Job Fair Athens”!  Έχοντας επενδύσει τα τελευταία χρόνια σημαντικά στην ανάπτυξη της πρωτοποριακής πλατφόρμας Galaxy αλλά και σε ευέλικτες λύσεις Mobile και Cloud Computing, η εταιρία μας επενδύει και στους νέους που έχουν ταλέντο, δημιουργική σκέψη, νέες πρωτοποριακές ιδέες και πάθος για εξέλιξη!!

Φέτος λοιπόν, η SingularLogic ‘κατεβαίνει’ στο Job Fair Athens 2015 με έναν ξεχωριστό διαγωνισμό και προ(σ)καλεί όλους εσάς, φοιτητές και νέους αποφοίτους να συμμετέχετε επιστρατεύοντας όλη τη δημιουργικότητα και τη φαντασία σας!!

Στοιχεία διαγωνισμού: H SingularLogic στο πλαίσιο της συμμετοχής της σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα Έρευνας & Ανάπτυξης,  συμμετέχει στην ανάπτυξη του Έργου «Sociable». To «Sociable» είναι μια πλατφόρμα η οποία με τις εφαρμογές της βοηθά στην νοητική ενδυνάμωση ηλικιωμένων με ήπια γνωστική εξασθένηση καθώς και σε ανθρώπους με νόσο Αλτσχάιμερ.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού καλείστε να δημιουργήσετε ένα απλό παιχνίδι για την ενδυνάμωση της μνήμης (μίας από τις 7 κατηγορίες νοητικής ενδυνάμωσης που προσφέρει το Sociable) είτε με την χρήση του εργαλείου Construct 2 (για την υλοποίηση είναι επαρκές να χρησιμοποιείτε την ελεύθερη έκδοση) είτε με την χρήση HTML , CSS  & JS (επιτρέπεται η χρήση jQuery ).

Αξίζει να σημειώσουμε ότι για την συμμετοχή στον συγκεκριμένο διαγωνισμό δεν απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις προγραμματισμού, αλλά κυρίως δημιουργικότητα και φαντασία.

Μετά την λήξη του διαγωνισμού  θα συγκεντρωθούν όλα τα projects και θα αξιολογηθούν με κριτήρια τόσο τον σχεδιασμό/παρουσίαση (δημιουργικότητα & φαντασία) όσο και την λειτουργικότητα (πληρότητα & ποιότητα) οπότε και θα προκύψει η τελική κατάταξη. 

Όσοι επιθυμείτε να συμμετάσχετε, μπορείτε να αποστείλετε το σχετικό αρχείο του project σας (.capx) ή ένα zip με τα αρχεία (html,css, js)  στο email JobFair@singularlogic.eu  έως 21/06 αναφέροντας Ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας, έτος φοίτησης ή αποφοίτησης και Σχολή/τμήμα. Στο ίδιο email μπορείτε να αποστέλλετε τυχόν απορίες/ερωτήματα που έχετε περί του διαγωνισμού.

Η σειρά κατάταξης των συμμετεχόντων θα ανακοινωθεί στο site του Job Fair καθώς και στα εταιρικά social media (LinkedIn & Facebook)

Δικαίωμα Συμμετοχής: Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι φοιτητές καθώς και οι απόφοιτοι των τελευταίων 3 ετών

Βραβεία:  Ο 1ος στην κατάταξη θα βραβευθεί με ένα tablet iPad mini ενώ οι τρείς πρώτοι θα μπορούν να διεκδικήσουν μία θέση απασχόλησης στον Όμιλο SingularLogic!

Το βραβείο θα δοθεί στα γραφεία της SingularLogic μετά το πέρας του διαγωνισμού. Ο νικητής θα ειδοποιηθεί για την ημερομηνία και ώρα της παραλαβής μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή μέσω email.  

 

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού καλείστε να δημιουργήσετε ένα παιχνίδι για την ενδυνάμωση της μνήμης (μίας από τις 7 κατηγορίες νοητικής ενδυνάμωσης που προσφέρει το Sociable),:

  • Είτε με την χρήση του εργαλείου Construct 2 (για την υλοποίηση είναι επαρκές να χρησιμοποιείται την ελεύθερη έκδοση).
  • Είτε με την χρήση HTML , CSS , JS (επιτρέπεται η χρήση jQuery )

Η περιγραφή του σεναρίου του παιχνιδιού δίνεται παρακάτω, όμως η τελική μορφή του παιχνιδιού που θα δημιουργήσετε, ο σχεδιασμός καθώς και οι παράμετροι που θα χρησιμοποιήσετε είναι αποκλειστικά δική σας επιλογή!

Περιγραφή σεναρίου παιχνιδιού προς υλοποίηση «Θυμηθείτε την ακολουθία χρωμάτων»:

  1. Στην αρχική οθόνη εμφανίζονται 4 χρώματα (παλέτα) και το κουμπί εκκίνησης.
  2. Με την εκκίνηση του παιχνιδιού ένα από τα 4 χρώματα της παλέτας «επισημαίνεται» (π.χ. αναβοσβήνει).
  3. Στην συνέχεια ο χρήστης καλείται να επιλέξει από την παλέτα το χρώμα που του επεσήμανε η εφαρμογή.
  4. Εφόσον ο χρήστης επιλέξει το σωστό χρώμα, στην παλέτα επισημαίνονται το αρχικό χρώμα που είχε επισημανθεί και κατόπιν ένα ακόμα τυχαίο χρώμα (από τα 4 της παλέτας).
  5. Στην συνέχεια ο χρήστης καλείται να επιλέξει από την παλέτα τα χρώματα που του επεσήμανε η εφαρμογή με την σειρά επισήμανσης.
  6. Εφόσον ο χρήστης επιλέξει σωστά τα χρώματα, στην παλέτα επισημαίνονται με την σειρά τα χρώματα της προηγούμενης ακολουθίας και κατόπιν προστίθεται σε αυτήν (επισημαίνεται) ένα ακόμα ένα τυχαίο χρώμα (από τα 4 της παλέτας).
  7. Η διαδικασία επαναλαμβάνεται (προσθέτοντας στην ακολουθία κάθε φορά ένα τυχαίο χρώμα από τα 4 της παλέτας) μέχρι:
    • είτε να κάνει λάθος επιλογή ο χρήστης κατά την επιλογή των χρωμάτων μιας ακολουθίας  
    • είτε το πλήθος των στοιχείων της ακολουθίας να ξεπεράσει τον αριθμό 50.
  8. Μόλις ολοκληρωθεί το παιχνίδι εμφανίζονται στην οθόνη οι μετρικές του παιχνιδιού.
    • Μ1: Συνολικός Χρόνος που πέρασε
    • Μ2: Μέγιστος αριθμός στοιχείων ακολουθίας που επεσήμανε ο χρήστης  

Σημείωση: Η ακολουθία των χρωμάτων θα πρέπει να εναλλάσσεται κάθε φορά που θα αναπαράγεται το παιχνίδι.

Περισσότερες πληροφορίες για το Sociable μπορείτε να δείτε στα παρακάτω links: http://portal.singularlogic.eu/eu-project/7940/sociable

http://www.cognitivetraining.eu/

 

Καλή επιτυχία σε όλους!!!